SHE'S HOME

2012-04-14 @ 09:51:13

Igår tog jag & michaela bussen in till stan för att träffa maria och alle på Roberts. Maria är äntligen hemma från Ystad och jag har inte träffat henne på evigheter (!) <3 Vi satt där och hade det hur mysigt som helst och malin & carro kom även förbi en sväng. Alle körde oss hem och det första som hände var att hon hade fått böter på bilen, stackarn. Och sen kommer en räv på Tylösandsvägen och vi stannar mitt på vägen och den sätter sig på cykelbanan och bara glor på oss, fyfan vad den var söt! hahah, en blandning mellan en katt och en hund :) nej nu får jag återgå till att fixa mig, har inte gjort hälften av vad jag ska innan jag ska jobba. ni får ha en fin dag allihop, min ska som sagt spenderas på jobbet och jag är då inte riktigt sugen =(




Fotspår ♥
Postat av: maria

Det var myspys att träffa dig igen gumman! :) och räven var bara supersöt :O<3

2012-04-14 @ 15:59:57
URL: http://mthored.devote.se
Postat av: michaela

Haha böter + räv! :D <3

2012-04-14 @ 16:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0