TJINGELING

2012-04-03 @ 10:38:42


Ligger i sängen och har spelat Rumble med alla som suddade mig igår, blev en väldans massa :)

Passade barn i minihuset igår och det var mysigt. Flätade fiskbensflätor på tjejerna och fick till och med lära deras mammor att göra såna haha! Det är alltid kul när man inspirerar folk :)

Sen när jag kom hem började jag göra en cheesecake och Adam kom efter träningen för att hjälpa till. Resulterade i en fin cheesecake, lite O.C-tittande och sen somnade vi båda två kl 10 haha :( Segt att vakna kl 12 och inse att han måste åka hem!

Nu ska jag in i duschen och sen blir det förmodligen en lunch i stan med mammi.
Är ledig 1 dag på 10 dagar och det känns fanimej redan..

LOVE / S



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0