TOP MODEL ALL STAR

2012-04-24 @ 22:45:29


Tjingeling! Har haft en bra dag och kväll som började med att jag stack hem till Adam igår. Vi badade i en massa bubbelskum med tända ljus & musik :) absolut bästa avkopplingen. Sen blev det lite Vänner innan vi somnade i soffan. love nights like these ♥

Imorse åt vi frukost och efter ett tag stack jag hem för att byta om till träningskläder. Stack in till stan för en snabbisfika på Roberts med Malin & Penny. Fick bli en varm choklad för min del men den var då inte god idag. Smakade inte choklad utan halvt kanel, euhhh .. ANYWAY, efter fikan stack Malin & jag till gymmet där vi körde 40 mins på trappmaskinen och sen på gymmet mage/armar/lår. Kanske inte det smartaste att träna med den hostan jag har just nu men jag orkar inte sitta still.

Ikväll har det varit lugnt med Top Model All Star på tv. Underbart att det har börjat en ny säsong direkt efter den gamla ;)

NATTI ♥






Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0