UPDATE OM LIVET

2012-04-19 @ 09:18:14

 

hej! Hoppas allt är bra med er. med mig är det bara fint och har haft lite mycket för mig den senaste tiden så bloggen har blivit lite lidande.

har tränat, jobbat en massa i vår snygga butik som kommer bli ännu snyggare när allt är klart! :D vi bygger om sminkavdelningen bland annat, den är sjukt grym! sen har jag åkt inlines med michaela, varit med baby och sådär.

en nyhet är ju att jag har sökt in till högskolan med.
vet inte om jag kommer in eller om jag vill allt jag sökt men vi får se vad som händer helt enkelt :)

ni får gärna tipsa vad ni vill se mer av! känner idétorka till tusen ..

LOVE




Fotspår ♥
Postat av: Sanna

tycker du ska skriva mer om träning och hälsa för det tycker jag är roligast att läsa om! vore roligt med inlägg med träningsschema över en vecka och typ matdagbok/tips eller liknande och typ före/efterbilder om du fattar :) Och outfitbilder är alltid skoj med :) aja tror du vet vad jag tycker vid det här laget men du bad ju om tips så jag skrev igen hihi ;)

förresten, tycker du jag ska skaffa blogg med och skriva? hade du läst den? :) tycker det är onödigt att ha en blogg om ingen läser liksom. lite tips om hur man får fler läsare till en blogg vore också roligt :)

2012-04-22 @ 11:20:37
Postat av: Sanna

Skickade en kommentar för nån timme sen men verkar inte som den kommit fram...



tycker iaf du ska skriva mer om träning och hälsa, typ träningsschema, matdagbok, före och efter bilder och så :) och outfitbilder! :)



sen lite tips om hur man gör en blogg snygg och får läsare och sådär. funderar på att skaffa en själv så vore bra med lite tips! :)

2012-04-22 @ 13:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0