GÅRDAGENS TRÄNING

2012-08-12 @ 23:10:57
 
Det blev 1 timme och 50 minuters PW i det fina vädret i mina Easytone!
Det är sjukt att man kan få träningsvärk av att använda ett speciellt par skor när man är ute och går :)
 
När jag kom hem gjorde jag en snabb grekisk sallad, gud vad det är gott!
 
 
 

Fotspår ♥
Postat av: Klara

Du MÅSTE uppdatera mer om din träning (och annat med för den delen)! ;) På bilderna ser det verkligen ut som du har gått ner mycket i vikt (har du det?!?!) och jag vill ha massvis av tips på hur du har gjort det!! :) Saknar ju att följa din blogg så börja uppdatera mer nu tack, och gärna om träning och hälsa som sagt! :) Kram

2012-08-13 @ 08:26:44
URL: http://klaraslivochmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0