JUST DO IT

2012-08-13 @ 23:35:52

god kväll igen! känner att här kommer en massa inlägg på en gång men nu har jag äntligen tid och ork till att skriva. jobbade 11-20 idag och mamma sa att jag kunde ha bilen, och direkt nappade jag på det och tänkte ta den för att slippa gå upp tidigare och powerwalka till jobbet. jag vaknade så sent som planerat men insåg sedan att jag fullkomligt HATAR att göra mig själv besviken, så jag stressade som en galning här hemma och sen blev det en 40 mins lång powerwalk till jobbet i solen :) fick till och med ränder efter min sportbh så färg fick jag med!
sen cyklade jag hem med och även det är träning, underbart när jag lyckas jobba ett 9timmarspass OCH träna på en och samma dag :)

 
pussss!
 

Fotspår ♥
Postat av: Teres

Duktig du är! :D

2012-08-14 @ 00:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0