TOO GOOD TO BE TRUE

2012-08-12 @ 23:32:25

okej! min helg började redan i torsdags kan man väl säga, och jag har haft fullt upp sedan i onsdags kl 13.30 haha. då jobbade jag i caféet och stängde det så var hemma strax innan 9. sedan skulle jag upp vid 5 dagen efter och jobba igen till 14. skyndade mig in till stan efter jobbet för att luncha med jenn på Blue Thai och sedan var vi en stund med josefin, emma och anna. malin & michaela kom även till Blue Thai och lunchade med oss :) efteråt stack jag hem och svirade om till festkläder och drog hem till jenn för förfest inför Leffe's. en grymt bra förfest och taxiresa resulterade i en minst lika bra kväll i Tylösand. haha, en 40årig man bjöd oss på champagne för 4000 kr totalt. snacka om att han måste ha vaknat upp med ångest sen!!

dagen efter vaknade jag halv 7, trött som tusan och det var bara att bege sig till jobbet igen för att sluta kl 16. det var riktigt mycket att göra i caféet men det löste jennie, helena och jag galant! nästan iallafall hihi ;) återigen stressade jag hem efter jobbet för kl 18 hämtade kajsa upp mig och det var dags för sommarfesten med jobbet på Wapnö! vi lekte lekar, det bjöds på SJUKT god mat och vi dansade hela natten. ännu en lyckad fest hihi.

på lördagen var jag som sagt ute och powerwalkade i en timme och 50 minuter och tog det lite lugnt i några timmar. sedan kom anna hit och vi lagade mat & fixade oss. sen begav vi och michaela oss bort till adams sommarstuga för ljusfest aKa kräftis. vi spelade kubb, var nere på dansbanan och buggade & dansade järnet och sen stack vi även in till stan. där hamnade jennifer, anna och jag på 3 hjärtan och sen mötte jag upp adam strax innan 2. vi väntade på marcus i vad som kändes som en evighet och till slut tog vi en taxi till stugan & sov där. typ en av de bästa kvällarna på hela sommaren :)

vaknade upp tidigt imorse för jag var tvungen att dra hem tidigt. låg och solade en sväng i trädgården & kollade finalen i handbollen. lagade även god mat till mig, mamma och pappa :) ikväll har jag varit och hyrt film med maria & michaela och sen har vi bara legat och slappat i min säng. perfekt helg med andra ord!

fest 3 dagar i rad, det var längesen det hände och nu är jag trött & däckar när som :) bilder kommer, promise!

LOVE / S

 
 

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0