CRAZY DAY

2012-02-03 @ 23:29:26

Haha tja! Vilken dag det har varit. Jobbade och har verkligen varit överrallt och ingenstans. Josefin och jag hade rasterna, det var en jäkla massa folk så var lite stökigt & bökigt minsann! Hamnade i minihuset, caféet och allt möjligt idag men det gick finfint. Hann med 20 minuters crosstrainer innan mamma & jag skulle äta lunch här hemma också. Bättre än ingenting liksom.

Avslutade dagen med att hamna på Roberts en stund kl 22 med Malin, Michaela, Jennifer & Sarah. Mysigt!

DAGENS SNABBA DUMMA SKUMMA
1. En kund köpte av mig nejlikor och gav dem till Natalie, han är en skum beundrare som ger henne saker haha!
2. Hade tagit med mig ett par leggings som jag inte använt på 1 år som det var ett STOOORT hål i mellan låren
3. Michaela och jag såg en räv och Michaela ville inte hoppa av bussen för att den var så stor & läskig HAHA :D





Fotspår ♥
Postat av: michaela

HAHAHA! nummer 3 <3333

2012-02-04 @ 00:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0