PLEASE DON'T STOP THE RAIN

2012-02-27 @ 23:20:14

God kväll everyone. Blev ett lite hastigt inlägg innan jobbet idag och sen har uppdateringen för övrigt varit SÄMST i helgen. Det har ni också varit, ni kollar inte lika mycket när jag inte uppdaterar. Fast det är kanske inte så himla konstigt :)

Var som sagt hemma hos Maria och fixade ögonfransarna & ögonbrynen. Blev jättenöjd och det är helt sjukt vad man ser ögonfransarna tydligt :) La upp en bild innan som ni säkert såg. Efter att jag hade varit hos Maria mötte jag upp fina Emelie i stan för en lunch och lite shopping. Jobbet ringde och det var lite kris så jag hoppade in kl 17 men det sket sig till slut ändå..

Fick gå hem från jobbet idag och ska vara hemma imorgon med. This is sick? Ohyes. Ska till doktorn imorgon och då får vi se vad de säger. Nu blir det sängen och lite OTH innan jag somnar. Det ska bli skönt att sova hur länge som helst imorgon.

LOVE



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0