RAINCOAT

2012-02-08 @ 21:48:13

God kväll allihop! Tänkte sammanfatta min lediga dag igår som TOPPEN. Först var mamma & jag i stan en sväng där jag köpte en ny regnjacka (vilket jag inte haft på typ 5 år haha) och den ser ut som en vanlig jacka. Skitsnygg! Eller alltså, mamma kallar den regnjacka och sa att jag absolut kan ha den som det . . så det får det bli. Mammsen brukar ju alltid ha rätt :)

Efteråt tog jag bort mina akrylnaglar alldeles själv här hemma. Det tog 1,5 timme att få bort men jag kände att jag behövde få vila mina naglar ett tag nu. Plus jag kan skriva TUSEN gånger bättre på datorn och på jobbet nu än innan! Sen kom Michaela hit och kollade Top Model och vi gjorde även en varsin ansiktsmask :) mysipys. Efter stack jag hem till Adam och sov där :)

Idag vaknade jag upp hos Adam, kollade lite vänner med honom och sen begav jag mig till jobbet. Ikväll är det lugnt så in i bomben. Är helt slut och tänker inte röra mig ur fläcken där jag ligger i sängen! Förutom när jag ska borsta tänderna, tvätta av sminket och ta ut linserna dvs. Ursäkta den sura minen och de bara benen men här har ni min nya regnjacka haha :D

BUT YOU TREAT ME LIKE A STRANGER AND THAT FEELS SO ROUGH
AND NOW YOU'RE JUST SOMEBODY THAT I USED TO KNOW


Fotspår ♥
Postat av: Sanna

Snygg jacka!

Hur går det med träningen? Saknar dina träningsinlägg, dom peppar ju mig! ;) Hihi!

2012-02-08 @ 23:24:05
Postat av: sara

Tack tack! Svarade i ett inlägg om hur det går :)

2012-02-09 @ 09:38:26
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0