THERE SHE GOES

2012-02-21 @ 22:51:07

vilken fin dag det har varit på jobbet idag. har passat barnen i minihuset och de har varit så himla snälla idag :) har ritat en massa teckningar och åkt rutschkanan med världen sötaste unge. är dock lite slut i huvudet nu efter den höga ljudnivån där inne hahah. ikväll har jag kollat på top model med michaela och sen blev det lite one tree hill för mig själv när jag ändå låg i sängen. ska äntligen träna imorgon, känns lite sådär med antibiotikan och allting annat bara känns fel i mina vardagsrutiner. måste få ordning igen, det var ju så himla bra nyss! annars har jag inte mycket intressant att berätta. köpte en ny concealer från maybelline's nya märke FIT ME. älskar designen på flaskorna och tuberna så passar på att prova en concealer som jag ändå gärna vill ha i flytande form i handväskan :) nu blir det sängen som ni ser! bjuder på denna otroligt osexiga bild ikväll.

niiightie



Fotspår ♥
Postat av: michaela

är det din sängkammarblick på bilden kanske? hahaha :D myspys <3

2012-02-22 @ 00:15:02
Postat av: sara

haha you know it! du känner igen den minsann ;) <3

2012-02-22 @ 11:17:43
URL: http://justloveyou.blogg.se/
Postat av: Michaela

hahaha :D <3

2012-02-22 @ 16:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0