WILD WEST STEAKHOUSE

2012-02-24 @ 23:53:27

Idag har jag jobbat extra i kassan, 9.00-17.30. Behövdes verkligen med tanke på hur galet mycket folk det har varit idag! Löningen gör ju folk crazy om man säger så. Stack snabbt hem efter jobbet för att byta om & hämta mamma. Kl 18 befann vi oss på Wild West för en mysig fredagsmiddag :) Det var supergott och trevligt att sitta där en stund och bara ta det lugnt.

När vi kom hem kollade michaela & jag på Burlesque. Världens bästa film typ? haha. Christina Aguilera var vår största idol när vi var små så när hon sjunger ryser man i hela jäkla kroppen! Nu blir det sängen, imorgon blir det en sväng till stan och Gbg :)

Ni har blivit dåliga på att kommentera förresten, vet att jag inte skrivit så kul på sistone men kom med tips! :D

LOVE / S








Fotspår ♥
Postat av: michaela

ser inte alls gott ut ;o <3

2012-02-25 @ 00:17:20
Postat av: Lydia

Tycker att du kan skriva lite mer om din träning! :) Alltid roligt att läsa om vad andra tränar eftersom man själv blir lite mer peppad till att träna då ;)

2012-02-27 @ 16:55:51
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: sara

M; haha ne visst ser det inte lockande ut alls ;)



L; okej tack det ska jag göra! men det är bara det att jag har varit sjuk och gått på antibiotika x antal gånger nu så får bli mer träningsupdate när jag känner att det är något värt att skriva om :)

2012-02-28 @ 13:51:14
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0