YOU DON'T KNOW A THING ABOUT ME

2012-02-16 @ 21:27:08

God kväll! Hoppas ni alla har haft en bra dag. Har både haft en bra och dålig dag kan man säga.

1 timmes powerwalk till jobbet gjorde susen för mitt psyke. Kändes kul att jobba idag eftersom det var i caféet och var lite omväxling :) Utför gick det runt 16-tiden när jag fick migrän. Har legat och sovit i 2 timmar när jag kom hem och nu mår jag äntligen lite bättre! Mamma ligger i min säng och vi kollar på Revenge hihi. Imorgon är jag ledig och det ska bli satans skönt!

Kanske blir något mer inlägg innan jag går & lägger mig. LOVE / S




Fotspår ♥
Postat av: michaela

duktig babe! :D <3

2012-02-16 @ 23:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0