1/1 2012

2012-01-01 @ 03:42:30

Hej alla fulla och glada! Mitt första inlägg detta året får bli nu eftersom jag precis kom hem och är alldeles för pigg för att sova. Kvällen har varit underbar med mina fina vänner! Dock började den i katastrof, har inte varit min dag idag haha.

1. Mina spännen i knuten som jag fick fixad av Zarah höll inte så bra undertill så jag tog ut den.
2. Jag grät & min ena lösögonfrans lossnade så jag fick sätta på en ny. Det gick åt skogen o resulterade i olika långa fransar.
3. Jag gick in i mitt rum, snubblade över mitt nya tidningsställ och fick en lång maska i min ENDA hela strumpbyxa jag äger.
4. I bilen på väg till Anna välter jag upp och ner på min väska så att alla prylarna hamnar under sätet.
5. Väl framme hos Anna lagar vi mat och jag får stekfett på hela min klänning.
6. Arg som ett bi och ska sätta aluminiumfolie över klyftpotatisen. Glömmer att formen är varm och bränner mig.. TWICE!

Nu förstår ni att mitt 2011 slutade dåligt, men vi får hoppas att 2012 blir underbart :)


Gott nytt år på er!




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0