A HELPING HAND

2012-01-08 @ 23:49:30

God kväll! Michaela kom hit idag efter att jag slutat jobba och vi har bokstavligen proppat i oss massa olika godsaker. Nu är det stopp från och med imorgon säger jag bara! ;o Hon hjälpte mig även att rensa ut en massa kläder ur min garderob, hade aldrig klarat det eller något annat utan dig :) Ska lägga allt snyggt i ordning imorgon. Efter att vi rensat ut lite kollade vi på filmen Solstorm. MYS PÅ OSS. ♥ Nu blir det sängen för min del, ska bara slänga upp ett litet inlägg till. Sov gott allihop / Sariis  









Fotspår ♥
Postat av: michaela

mys på oss ja <3 I am always here for you my little angel :) <3

2012-01-09 @ 01:14:50
Postat av: Sara

och jag för dig <3

2012-01-09 @ 11:52:44
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0