BE LOVED

2012-01-03 @ 23:57:58

Hej! Är sjuk trött efter dagen och ligger nerbäddad i sängen med laptopen i mitt knä.

Träningen var gryym idag, Malin and I did good ;) Får bli lite kasst här ikväll, laddade upp en bild med men den försvann haha. Ser fram emot morgondagen och jag lovar att skriva redan imorgon bitti!

Svarar på kommentarerna då med. Men skulle uppskatta om ni skriver vilka ni är som kommenterar, är inte lika intressant att svara till ett okänt ansikte som man inte ens har ett namn på :)

LOVE / S


Fotspår ♥
Postat av: Sanna

Hej Sara!

Jag har skrivit några av kommentarerna, de om träning :) Det var jag som skrev för ett tag sen om din kropp om du kommer ihåg. Sorry att jag inte skrivit mitt namn men tyckte att det var lite pinsamt att kommentera "hela" tiden och vill inte att du ska tro att jag är nån stalker eller nåt :/ Men ska skriva i mitt namn i fortsättningen. Tack för en bra blogg! :)

2012-01-04 @ 07:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0