BRA, BÄTTRE, DU

2012-01-20 @ 23:55:00

Igår kväll åkte jag och Adam hem till hans pappa väldigt långt ute i skogen. Vi åt pizza som hans pappa gjorde, kollade film och myste massor. Fick se så sjukt mycket jag aldrig sett innan och på morgonen vaknade vi till ett fint snölandskap! Gick ut på en promenad innan vi skulle åka in till stan & då ville inte bilen starta. Ha, herregud! Men en teknisk Adam lyckades fixa det :)

Hann hem och byta om för att sedan sticka till gymmet med Malin. Vi körde på trappmaskinen och sen gick vi på Latin Jam. Sjukt kul och det var en massa bra låtar idag! Sedan duschade vi, hämtade mat och köpte godis. Michaela kom in och åt med oss och sen hamnade vi alla 3 i min säng helt sega haha. Känns smått segt att gå och lägga sig nu även om jag är jättetrött.

LOVE / S




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0