FRÅGOR OCH SVAR

2012-01-11 @ 23:40:03

alexandra
om
ANOTHER TATTOO:

vad ska du göra för tatuering? (: hade du inte en tatto sedan innan? kan du inte visa hur den ser ut nu efter nåt år (:

svar: denna bilden är 3-4 månader månader gammal och jag absolut avskyr att bloggen tvingar en att ladda upp i JPEG-format så de blir suddiga. Tatueringen har inte ändrats någontng alls med åren, gjorde den 2009. 

Har funderat på vad jag ska göra för tatuering och framför allt vart. Antingen nacken, handleden eller ankeln. men har nästan bestämt mig för att inte köra på handleden, tycker det är så sjukt snyggt men kommer inte vilja visa den hela tiden. 


          

Johanna
om KLÄDSVAR:

Jag är stort behov av ett jobb! Som jag läst jobbar du på maxi flygstaden.
Undrar fall ni behöver hjälp i kassalinjen eller någon annanstans någon gång i veckan?:)
Om du har mer tips på jobb för du gärna höra av dig :)
Måste tillägga att du är så himla söt :)
Grym blogg med! Massa tips och outfits bilder är riktigt roligt :)

svar: Det stämmer att jag jobbar på maxi flygstaden, vet dock inte om vi behöver personal just nu men det går ju alltid att söka :) Vet inte om det är du som skrivit förut och undrat hur man söker på nätet. den ansökan är jättebra iallafall och då går man in på Maxi Flygstadens hemsida och svarar på frågor samt bifogar sitt cv.
Tusen tack, alltid roligt med sådana här kommentarer! Kommer fler tips och outfits kan jag lova :)


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0