GIVE IT ALL YOU GOT

2012-01-05 @ 10:18:36


Hey you guys :) Hann inte riktigt med bloggen igår heller. Hann bara slänga upp en bild på mina dödligt fina skor! Var inne i stan och lunchade med Michaela, Arbana, Malin och Maria :) Det var jättemysigt & vi satt på Blue Thai ett bra tag. Sen mötte jag upp pappa och vi gick in på 3-affären för att beställa en varsin iPhone 4s. Glad tjeeej! Den kommer nog nästa vecka :)

Var hemma halv 5 och sen stack jag hem till Adam! Vi kollade på Warrior, bra film men var lite av en babbelmaja samtidigt :)

Idag ska jag in till stan o luncha med Linda, byta halvljuslampa på bilen (tack adam) och till sist jobba. Blir en lugn kväll för mig!

LOVE / S




Fotspår ♥
Postat av: mikaela

har du pojkvän?

2012-01-05 @ 12:20:31
Postat av: Ah

Wie<3

2012-01-05 @ 17:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0