INSTAGRAM

2012-01-30 @ 08:58:49

Ni kan förresten även följa mig på instagram: sariisen





Fotspår ♥
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

jasså den var jätte fin och du måste vara duktig på paint om du gjort den där :)

Har du haft en bra helg? kram :)

2012-01-30 @ 15:46:55
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: Emelie

Hej Sara!

Satt och pluggade och hade tråkigt så surfade runt lite på Facebook och såg då att du lagt upp en länk till din blogg. Har aldrig läst din blogg innan men ville bara säga att den är jättefin och rolig att läsa eftersom du är duktig på att uppdatera och har roliga inlägg :) Jag känner ju inte dig men vet vem du är eftersom min pojkvän umgicks lite med dig när ni var yngre, om jag förstått rätt :P Dessutom är det alltid skoj att läsa lite bloggar hemifrån för att få reda på vad som händer, samt att det är alltid roligt att läsa lite nya bloggar. Blev väldigt lång kommentar men ville väl mest säga att du har en fin blogg och att jag definitivt kommer kika in här fler gånger! :)

Sköt om dig! Kram

2012-01-31 @ 17:26:37
URL: http://emejohanson.blogspot.com
Postat av: sara

sv bella; haha nja, paint är nog världens enklaste program så så duktig är jag inte ;) jag har haft en toppenhelg! du då? Kram :)



sv emelie; hejsan! hm om jag inte minns fel så minns jag att du har kommenterat min blogg för något år sedan? :) är nästan säker på det iallafall! har aldrig umgåtts så med din pojkvän men min mamma känner hans mamma & bla bla.. lång historia. tusen tack, vad jag blir glad över din kommentar! :) alltid lika kul att blogga när man får höra vad folk tycker. säg gärna till om det är något du vill se mer av! kram

2012-02-03 @ 11:08:56
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0