PLEASE JEANS

2012-01-27 @ 18:04:36

Det blev varken Gbg eller Väla idag, tänka sig va. Var i stan med mamma istället och bjöd henne på lunch. Det blev Blue Thai som så många gånger förut hihi :) Sen köpte jag ett par nya byxor från Please. De är med hängslen och jag är tokkär i dem. (det är inte de på bilden men modellen är densamma, men de ser slappare på mig) Slänger upp bild på dem och min blazer senare ikväll. Förlåt för den dåliga uppdateringen, ska bli bättre. Promise!

Blev lite fullt upp sedan igår kväll. Stack hem till Adam efter jobbet och sov där :) Sen stan hela dagen och träning på crossen i 40 mins här hemma. Snart kommer det lite folk hit och jag ska förmodligen köra och hämta pizza till dem haha ;D

Lateroo / Sariis







Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0