QUESTIONS

2012-01-13 @ 00:32:30

Sara om NÄT-TUNIKAN:
Ditt rum verkar sjukt fint. Kan du inte ta lite bilder och visa hur det ser ut? (: Tycker om din blogg!

svar: jo det kan jag absolut göra. kommer i dagarna :) tack så mycket!

Josefine om MOT GYMMET:
vad skoj att motivationen är tillbaka! hur ofta tränar du per vecka ungefär? :)
sen undrar jag bara om du kan tipsa om lite bloggar som du läser, både större och mindre från typ halmstadområdet? :)

svar: det är olika beroende på hur mycket jag jobbar och har tid med. Men denna veckan tränar jag t ex 5 dagar. ska verkligen försöka hålla det till 4-5 dagar i veckan iallafall :) läser mest mina vänners bloggar, finns inte så jättemycket mer intressant för mig tyvärr ;b tycker det är roligt att hitta random folk från lite varstans dock. älskar outfitbilder, fotobloggar, modebloggar osv.

Anna
om
MY NAILS:
Så fina!:) vart gör du dom och vad kostar det?:)

svar: tack! det är en kompis som fixar dem på mig hihi



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0