SET YOU FREE

2012-01-11 @ 23:50:43

Oj vilken sen update det fick bli här idag. Jag hade verkligen noll ork idag när jag kom hem vid 7-tiden. Har varit en kaotisk dag med massor att göra. Ellenor fick gå hem för hon var sjuk har varit själv nästan hela dagen.. INTE KUL ! Överlevde men kände inte riktigt för att dra till gymmet efter att ha sprungit runt och stressat i 9,5 timme på jobbet haha. Får köra extra hårt på afropasset imorgon! För övrigt har jag sovit bort nästan hela kvällen. Låg och kollade oth i min onepiece och råkade självklart däcka stenhårt. Det var välbehövligt efter mina 3 timmars sömn i natt haha. Adam var här igår och vi kollade på Freedom Writers och Pappa På Burk. Fina filmer det där :) Nu blir det sängen. Ska köra min älskade misse till Slöinge imorn.. 

LOVE / S





Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0