TAPPAD PLÅNBOK, WHAAT?

2012-01-04 @ 10:02:44

God morgon! Det blev inte alls som jag tänkte mig imorse eftersom en kvinna ringde och väckte mig kvart i 8. Tack gode gud att hon ringde . . hon har nämligen hittat min plånbok! Och jag som inte ens visste att jag hade blivit av med den. Underbart att det finns vissa fina människor som letar upp ens nummer och tar hand om plånboken sålänge! Är enormt tacksam Marie.

Har precis hunnit duscha och sätta mig här. Då kommer min älskade Beckabus och är kelig. Ligger först och gosar i famnen och sen somnar hon mellan skärmen och tangentbordet :) Jag får uppdatera sen eller något, måste in till stan tidigare än tänkt för att hämta plånboken! Kanske slänger upp ett inlägg innan jag åker, annars hörs vi om ett tag :)

LOVE / S










Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0