TODAY I'M WEARING THIS

2012-01-25 @ 23:55:00

Hej allihop!

Har haft en bra dag idag :) Kom hem från bion precis och klockan är egentligen 1 på natten men ville blogga som om det fortfarande vore den 25e så ändrade datum och tid. Busigt värre sara. Blivit kallad darling av gamla gubbar på jobbet och hjälpt en hysterisk gammal tant som tappat bort bankomatkortet. Åh vad jag älskar söta gamla människor! De kan göra min dag ibland, som denna.. Har köpt en fin kavaj idag med som jag lägger upp bild på imorgon eller något. Ska upp kl 6 imorgon bitti och träna halv 8, somebody's going to be tired! Nu blir det sängen, annars orkar jag inte med morgondagen. Natti! / S   










ursäkta mina stora rosa läppar men jag hade 2 ton lipsyl på dem för de är sjukt torra. dör vad ont det gör.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0