UTAN VÄRME OCH VARMVATTEN

2012-01-19 @ 13:18:54

Har precis tränat intervall 30 mins på crosstrainern. Det var allt jag hann innan Michaela skulle iväg. Vi har varken värme eller varmvatten idag i huset pga. arbete med fjärrvärmen så var tvungen att gå in till henne o duscha. Himla tur att man bor vägg-i-vägg med sin bästa vän ;) Min mobil funkar utmärkt så ska kanske prova dess kamera lite senare hihi :) Lateroooo / S  


Fotspår ♥
Postat av: Sanna

Tycker att de e roligt att se dina outfitbilder på va du ha på dig när du tränar. Kan du inte fortsätta med de ? :) Även vanliga outfitbilder e skoj !

Sen vore de roligt om du fortsatte visa "träningsschema" som du gjorde för nån vecka sen. O gärna lite tips på olika övningar, om du ex tränar mage, rumpa, ben vilka övningar o hur många av varje gör du ? Tack på förhand ! Hihi !

2012-01-19 @ 15:27:45
Postat av: michaela

Hihi det var ganska trevligt att ha dig på besök :D <3

2012-01-20 @ 11:49:32
Postat av: sara

sv sanna; Jo det kan jag göra, när jag känner att jag har tid med det :) tack. Hm, kan kanske lägga upp några av mina favoritövningar eller något. Hur många jag gör varierar beroende på vad jag tränar i övrigt den dagen.

sv mickis; haha ja din iPhone-dusch var väldans bra :D <3

2012-01-21 @ 00:18:23
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0