GET CRAZY

2012-07-12 @ 17:30:17

 
Frustrerad på mig själv. Hur kan jag vilja komma in på mitt tredjehandsval på Högskolan men istället kommer jag in på mitt andrahandsval och blir femtonde reserv på första? Därför ströks ju mitt tredje val och därmed kommer jag inte in fastän mina betyg räcker gott och väl. Satan i gatan, men det är smällar man får ta. Jag är en velig person som inte alltid vet vad jag vill och det visste jag inte till 100% när jag sökte.
 
Har tagit ut frustrationen på dagens träning med Malin :) OKEJ, har ALDRIG svettats såhär mycket i hela mitt liv! Tror jag skrev det igår med? haha. Men idag var det sjukt, det rann svettdroppar från handlederna när jag stod på trappmaskinen, inga små droppar heller! Haha, nu låter detta asäckligt men jag är stolt :)
 
Nu ska jag på inflyttningspartaj hos min farbror så vi hörs senare.

LOVE / S
 
 

Fotspår ♥
Postat av: Michaela

Synd med skolan älsk :/ hoppas det löser sig på ett eller annat sätt! Vill också träna med er! <33

Svar: Tack honey! <3
justloveyou.blogg.se

2012-07-12 @ 19:10:59
Postat av: Anonym

Vad är det du sökt in på för linje??:D

2012-07-13 @ 11:38:28
Postat av: Julia

Håller med Anonym, hade varit roligt att veta vilka linjer du sökt in på? :)

2012-07-13 @ 14:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0