LOVELY WEEKEND

2012-07-22 @ 21:04:55

hej på er! kul att ni följer mig även fast jag uppdaterar SÄMST nu dessa dagarna! har haft en del för mig, min semester slutar idag så därför har jag försökt hitta på så mycket som möjligt. har dock blivit lite mindre än förväntat eftersom jag ett tu tre har blivit förkyld. buääh så tråkigt!

i fredags var jag på stan med mamma för en lunch på mysiga Tillsammans som ligger nere vid nissan. åt en skagenvåffla som var huuur god som helst :) dit kan jag verkligen rekommendera er att gå om ni inte redan har varit där! efteråt mötte jag upp sara och vi stack hem till henne för en massa mys & fika thih.

på kvällen åkte jag hem till baby och vi lagade SUUPERGOD fläskfilé med pasta och någon god ört&dillsås. vi åt och hade fredagsmys samtidigt som vi kollade på en jättebra film på tv. en perfekt fredagkväll med hjärtat <3

igår åkte jag in till stan på dagen för att möta upp michaela & jimmy en stund :) sen åt jag med mamma och på kvällen stack anna, michaela & jag in till stan för att äta på harry's och sedan partaja lite på tre hjärtan. vi satt på uteserveringen så länge den hade öppet och sen gick vi in och dansade lite med. hade en jättebra kväll & vid 4 kom adam hit och nanade. haha han var fööööööööööööör söt i natt!!

dagen idag blev som den blev, vi hade allting så välplanerat i våra huvuden och tanken var att vi skulle sitta på max och käka bakismat i lugn och ro efter att vi köpt present till hans mormor. riktigt så blev det INTE! blev världens stress & vi var hemma hos adam i 20 minuter. på de 20 minutrarna åt vi maxmaten vi hade köpt med, adam duschade och vi fixade allting, jösses. SEN åkte vi till hans mormor som fyller år idag och där bjöds det på smörgåstårta och vanligt tårta, snacka om att vi var mätta efter det kalaset :) har haft en jättebra helg med nära & kära, perfekt avslut på semestern var det iallafall! förutom förkylningen och ångesten över att jobba igen.. he he.



 
 
 

Fotspår ♥
Postat av: Anonym

Så god våfflan ser ut :) vart ligger det? Välkommen tillbaka till jobbet, då ses vi i veckan sötan!

Svar: Den var sjukt god! det ligger nere vid Nissan :) tack sweetie, känns lite segt att vara tillbaka efter semestern dock :(
justloveyou.blogg.se

2012-07-22 @ 22:27:45
URL: http://Teriksson.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0