MY TIME

2012-07-01 @ 23:45:11
 
Hej på er! Hoppas att er helg har varit lika bra som min :)

Det var verkligen jättetrevligt hemma hos Emma igår. Det bjöds på en massa god mat, dricka, musik, trevligt sällskap och kubb. Alltid roligt att träffa nya människor dessutom :) Adam och jag åkte hem strax innan halv 12 för han skulle jobba dagen efter. Sen sov vi här och hade det jättemysigt, inte helt fel att ligga jämte sin fina pojkvän när åskan låter som att den ska spränga huset i tusen bitar heller! FY FAN vad det lät rent ut sagt haha.
 
Adam stack till jobbet och när han kom tillbaka kl 13 gjorde vi (han) pannkakor som vi satt ute och åt på altanen :) Sen stack vi och handlade och grillade & kollade på Inglorious Basterds hemma hos honom. Min semester kunde inte börjat bättre <3
 
Inglorious Basterds, grillat kött, potatiskroketter, sallad och pepparsås. yuuummm!
 
Köpte lite småsaker när jag stack inom Maxi på väg hem från Adam ikväll. Nu kommer man lukta gott minsann ;)
 
En bild på kläder jag hade på mig för några dagar sedan. Kunde inte ladda upp då så får bli nu.
 
 

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0