NATTI

2012-07-03 @ 23:59:53
 
Mitt i natten är det och jag är sinnessjukt trött! Kom precis hem från en myskväll hos Sara med henne och Eve. Sara hade gjort en jättegod kladdkaka med glass, jordgubbar och grädde och vi har suttit på balkongen hela kvällen & myst :)

Innan det var jag hemma och solade & klippte häcken, händig är jag allt när jag vill haha ;) Sen fixade mamma och jag oss för att sedan sätta oss på Harry's och äta. Helt underbart gott var det! Älskar att sommaren äntlign är här, hoppas bara den är här för att stanna.
 
Gårdagens förfest och Club Monday var hur sjukt som helst och jag vill tacka mina brudar för en toppenkväll! :D
Det kommer en massa bilder imorgon!
 
LOVE / S
 
 
 
 
 
 

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0