ONE TEASPOON SHORTS

2012-07-03 @ 15:29:50
 
Anonym
Vad heter dina one teaspoon shorts?
Trashwhores eller bandits ??:)
Och kan du hjälpa mig .. Förstår inte riktigt storlekarna? 6 är det s ?:)
Tacksam för svar :)
 
Fick en fråga angående mina one teaspoon shorts och tänkte att jag svarar så att ni alla ser det :) Har kommit någon ny funktion på blogg.se att man kan trycka på "svara" under kommentaren när man är inloggad. Det är sjukt bra, förutom att mitt svar hamnar i personens kommentar så det är fortfarande sammanlagt 1 kommentar under inlägget. Kan ju förvirra vissa som tror att man fortfarande inte svarat om inte kommentarerna ökat under inlägget man kommenterat. Men nu vet ni det och ni kan ju alltid slänga en extra titt då ;)
 
Mina shorts är modellen trashwhores och jag har S, dvs size 8 på dem. Så size 6 motsvarar XS :)
 
 

Fotspår ♥
Postat av: lovisa

hejsan :) du vet ingen svensk sida eller affäer där dem säljer one teaspoon trashwhores?? (:

Svar: hej :) hm, vet att nelly.com säljer One Teaspoon men där fanns tyvärr inga shorts. prova att googla på det, annars vet jag tyvärr ingen annan idé :)
justloveyou.blogg.se

2012-07-05 @ 14:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0