SURFING OCH LEFFE'S

2012-07-09 @ 11:29:52
 
Hej!
 
Mina dagar har verkligen varit fulla av planer denna helgen och jag har knappt haft tid att andas. Göteborg från fredag kväll till lördag dag, sen snabbt ner för att plåta på windsurfingtävlingarna, fira bästis på kvällen, vakna på söndagen och dra ner till surfingen igen och spendera hela dagen på en båt, hem och fixa sig för att dra till Leffe's med surfgänget för pastabuffé i det UNDERBARA vädret, hem och ut och plåta lite med michaela och sen hem till adam för att sova där. NU är jag hemma och städar för fullt, kan ju säga att jag inte varit hemma så mycket som 15 minuter i rad denna helgen och pustat ut. Men kul har det varit!! Och bilder kommer sen ;) Måste bara säga att jag precis som hela min familj älskar havet och precis som pappa ÄLSKAR jag surfing. Blir helt varm i hjärtat när jag tänker på det :') Hoppas det blir lite surfing i veckan som precis börjat!
 
Later / S
 
 
yesterday's at Leffe's
Shorts /Please
Tunika / Aj Lajk
 
 

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0