THE BEACH

2012-07-05 @ 21:46:19
 
Har haft en sjukt bra dag på stranden idag tillsammans med Sanna :) På morgonen handlade vi en varsin sallad och annat gott på Maxi och sedan begav vi oss till Tylösand. Solen försvann ganska snabbt men det gjorde inte så mycket, vi låg kvar ändå :)
 
Halv 5 mötte Michaela och jag upp Jennifer, Emma, Sarah och Jennie för att betala det sista av resan, längtar grymt mycket nu! Sen gick Melis & jag till Actic för 55 min Afro och 55 min Box. STOLT ÖVER OSS BABE! haha :D
 
Känns som att det kommer hända på tok för mycket i helgen för mitt lilla huvud.
Det är mycket bra saker som händer men tiden ska ju räcka till också :)
 
 
 

Fotspår ♥
Postat av: michaela

vi är grymma! mer träning måste det bli snart! :D <3

Svar: aabsolut :D nu kan vi ju träna på flygstaden med ;) <3
justloveyou.blogg.se

2012-07-06 @ 16:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0