WINDSURFING 2012

2012-07-07 @ 15:40:49
 
Asså jag är helt slut. Efter att ha kommit hem från Gbg stack jag snabbt in och bytte om för att dra ner till Ringenäs och fota på windsurfingtävlingarna, utan några vidare resultat. Det är stiltje så de har inte haft en enda start idag. Får hoppas på att det kommer vind imorgon! Är jättesugen på att ta bilder från båten men vi får se hur det blir med det. Har precis fått i mig en god sallad och nu ligger jag i sängen. Måste hoppa in i duschen snart för min bästa vän fyller år idag och då blir det party i huset brevid :) Ska bli jättekul! Dock vet jag inte alls vad jag ska ha på mig, alla dessa klädproblem haha. Kommer kanske en liten upate sen beroende på vad jag hinner. Annars får ni ha en trevlig lördagkväll :)
 
vakten - aa egentligen är här 23 så ni kommer inte in.
adam & sara - okej :/
vakten - men okej, här inne är 23 hur gammal är du?
adam - 23
vakten - och du, här inne är det 23 hur gammal är du?
sara - hmm.. 21,5?
vakten - OKEJ vi tar det igen! här inne är det 23, och hur gammal är du?
sara - 23! hahah
vakten - bra, gå in med er och inte ett ord till någon!
 
ha ha ha.. ibland är jag ju bra blåst :)
 
 


LOVE / S
 
 

Fotspår ♥
Postat av: Teres

Hahah du är för söt! Vilken skön vakt :D

Svar: haha tack! kände mig lite blåst där ja ;)
justloveyou.blogg.se

2012-07-08 @ 01:25:47
URL: http://Teriksson.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0