SVAR ANGÅENDE TRÄNING

2012-06-19 @ 20:45:31
 
Alexandra Om: MORGONMYS
 
Bantar du eller äter du alltid så lite frukost? :) Kan du inte skriva lite mer om träningen sen? Exakt va du gör för maskiner och hur länge du springer och så? :)
 
svar; haha nej jag bantar inte och det skulle jag aldrig göra! kände bara inte för att käka världens frukost när jag ska träna direkt efter :) har alltid haft svårt för att äta frukost tidigt på morgonen men det har blivit bättre och bättre.
 
gårdagens träning:
15 mins crosstrainer på intervallträning
10 mins på steppmaskin som jag aldrig provat, grymt jobbig! det säger väl allt om man bränner 100 kalorier på 10 minuter?
10 mins på roddmaskinen
+ mage, rygg och armar på gymmet med minst 30 repetitioner på varje övning.
 
idag var jag ute och powerwalkade 5,5 km. sprang 1 km med för att jag ville komma hem snabbare haha!
 
Resten av svaren på era frågor finns under inläggen :) kan ha glömt någon dock.
 
 
 

Fotspår ♥
Postat av: Alexandra

Hur ofta tränar du på gym och hur ofta är du ute och springer?

2012-06-20 @ 09:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0