AVSKEDSFEST

2012-06-30 @ 17:47:42
 
Hej allihop! Hoppas ni har en bra helg. Nu har jag jobbat klart och har äntligen 3 veckors semester att njuta av! Ska bli så sjukt skönt att få andas ut lite. Har en känsla av att det kommer hända en jäkla massa ändå.

Ikväll ska jag följa med Adam på avskedsfest hos Emma, och sen ska vi sova hemma hos mig :) mamma och pappa är iväg för pappa tävlar så ska bli skönt att vara ensamma även om Adam börjar jobba tidigt imorgon.
 
Kör på kläderna jag hade för någon dag sedan, vet inte riktigt hur fin man ska vara ikväll :)
 
 

Fotspår ♥
Postat av: Emma

Du har så grym klädstil! Du är faktiskt min förebild när det gäller kläder!:)
Så undrar ifall du inte kan börja skriva ut vart dina plagg kommer i från och tips och råd om snygga kläder??:)

Svar: Åh. Tusen tack, vilken kommentar och vad glad jag blir! Ja självklart kan jag göra det, försöker göra det ibland men är inte alltid det kommer med :)
justloveyou.blogg.se

2012-06-30 @ 19:28:02
Postat av: Anonym

Du vill inte sälja din aprikosa kjol va?

Svar: Vilken menar du? Den senaste som är beige eller den från SODA?
justloveyou.blogg.se

2012-06-30 @ 21:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0