BRA DAG IDAG

2012-06-28 @ 15:19:14
 
Hej på er allihop! Har ni en bra dag idag? Hoppas det! Jag är glad för det är en massa roligt som kommer hända framöver :) Ska in till stan om någon timme för att möta upp några vänner och fixa det sista! Sen blir det afrodans på Actic med Malin och Michaela. Underbart ska det bli att få skaka lite!
 
Har fotat grejerna jag köpte igår men det går ju sådär med att ladda upp bilderna. Mitt internet på min iPhone segar så den lyckas inte ladda upp bilderna i full upplösning. Lamt så ni får tyvärr vänta tills ikväll :) Här är iallafall en bild på ett par av de nya shortsen. Love them! Dock är bilden inte särskilt rättvis för det ser ut som de sitter hur högt som helst eftersom jag står och korsar benen och hänger haha. Vi hörs senare :)
 
 
 

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0