LITEN UPDATE

2012-06-19 @ 18:36:04
 
Hejhopp,
 
ska precis bege mig ut på en liten pw i solen som fortfarande syns på himlen :) Skriver mer sedan då jag svarar på frågor och visar vad jag köpt idag! Har köpt världens finaste kläder som ska bäras på lördag @ Leffes. Haha, jag kan inte gå i stan utan att shoppa typ .. Skulle inte handla något på månader sa jag ju.
 
Ska även slänga in en massa blandade bilder som inte kommit upp än. Fy skäms på mig :)
 
LOVE / S

Fotspår ♥
Postat av: S

Vad ska du ha på dig på midsommar?:)

2012-06-19 @ 18:42:04
Postat av: Therese

Har bara en liten löjlig fråga men hoppas du tycker den är okej :) som jag har förstått det så bor du fortfarande hemma, är det så? Undrar bara lite över varför du inte flyttar hemifrån då du verkar ha ett "fast jobb"? Finns det någon speciell anledning till att du bor kvar hemma trots att du snart är 22 år? :) Menar inget illa nu utan undrar bara. Hoppas det är okej! :)

2012-06-19 @ 18:50:03
Postat av: sara

sv; ska ha på mig en klänning, tror jag har bestämt vilken till 99,9% faktiskt :)

sv; ja jag bor hemma, men har inte känt att jag velat flytta eftersom jag inte vetat om jag kommer plugga i halmstad. hade då känts onödigt att ha en lägenhet här i något halvår/år och sedan flytta och börja om på nytt i en annan stad. nu har jag bestämt mig för vad jag vill och letar lägenhet lite smått, är ju inte det lättaste och har inte haft riktigt tid att ligga i :)

2012-06-19 @ 20:31:52
URL: http://justloveyou.blogg
Postat av: Anonym

Kan du inte visa vilken klänning du ska ha?:)

2012-06-19 @ 21:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0