MIDSOMMARFIXANDE

2012-06-20 @ 21:24:34
 
hej allihop :)
 
snacka om att jag ligger skönt i sängen med min laptop i sängen och 2 and a half men på TVn. har jobbat i caféet hela dagen och sen lite i kassan med. ikväll har michaela & jag planerat midsommar lite grann och vi lyckades få upp ett tak av pappsens windsurfingsegel! haha, som sagt har man inte tak så skaffar man ett tak. nu kan inte ens vädret förstöra vår midsommar (man ska aldrig säga för mycket..) hihi. inköpslistan är klar inför handlingen imorgon med som michaela, maria och jag ska lyckas med!
 
nu ska jag fortsätta kolla på tv. slänger upp ett inlägg med svar på frågor med innan jag somnar!

LOVE /S
 
 
 

Fotspår ♥
Postat av: Teres

Haha, smart ide. Tack ännu en gång för att du tar mitt pass imorgon! :) Hoppas att ni hade roligt igår och att du dansa för mig med. Kramis

Svar: Det var så lite så! Hoppas du är frisk nu :) vi hade kul förutom att det var STÖRT mycket folk haha! Och liten som man är skickades man runt som en liten trasa där inne. kram!
justloveyou.blogg.se

2012-06-24 @ 22:26:01
URL: http://teriksson.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0