PUSS IN BOOTS

2012-06-27 @ 09:48:57
 
Mår inte så bra just nu och jag skulle ha skrivit en massa inlägg igår kväll men det blev inte av utan jag gick hem och sov hos Michaela i natt igen, thanks love <3 På morgonen igår vaknade Michaela och jag efter att Maria åkt iväg till jobbet och vi åt frukost medans vi kollade klart filmen Bad Teacher som vi hyrt. Sen åt jag med mamma & michaela och en liten sväng i några affärer blev det med :) Visar i nästa inlägg vad jag köpte! Sen igår kväll gick jag in för att umgås lite med Arbana, Michaela och Jimmy och då hyrde vi Puss in boots, så jäkla rolig film :D
 
Kan inte fatta att min hals fortfarande inte hämtat sig efter helgen, inte min kropp eller hjärna heller för den delen..
 
 

Fotspår ♥
Postat av: Michaela

Mysigt värre :D <333

Svar: Verkligen älsk! :D
justloveyou.blogg.se

2012-07-01 @ 21:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0