SHOPPING PÅ VÄLA

2012-06-27 @ 23:31:23
 
Heej! Har haft en sjukt bra dag på Väla med Natalie, Marie och Evelina idag. Visar imorgon vad jag köpte! 

Har velat ha ett sådant här halsband som finns b la på Soda och Rosencrantz och kostar minst 600 kr och det kände jag inte för att lägga på ett halsband. Så jag gjorde ett själv ikväll :)
 
made by me.
 
 

Fotspår ♥
Postat av: Teres

Så snyggt! Grym du är :) vi får ta en fika snart raring.

Svar: Tack sötan :) Ja det får vi absolut göra! När kan du?
justloveyou.blogg.se

2012-06-27 @ 23:50:51
URL: http://Teriksson.spotlife.se
Postat av: Teres

Nu ser jag att du kan svara såhär, så smidigt :) Jag kan när som, typ nästa vecka har jag inget på schemat om din inte ringer in en såklart :) När kan du? Jobbar du mkt nästa vecka? Fina Sara :)

Svar: Ah smart! kommer det upp på din blogg någonstans att jag har svarat eller hur funkade det? Oh så bra för jag har 3 veckors semester nu :) Skriver mitt nr till dig på fb så kan vi ju prata på sms ;) Fin Teres!
justloveyou.blogg.se

2012-06-29 @ 12:51:50
URL: http://Teriksson.spotlife.se
Postat av: Teres

Nae det gör det inte, så jag måste gå in på din blogg och kolla där vi har skrivit! Lite dåligt faktiskt, hade ju varit smidigt om det dök upp på min blogg att du har svarat :) Åh, vilket lyx. Men lite semester är du allt värd sötan. Ja, skicka ditt nummer på mejl. Då blir allt genast mycket enklare :) Kör hårt ikväll, festa för mig också ;)

Svar: Fasen så dumt! Men det får väl gå, är lättare för mig att svara än vad det varit innan iallafall hihi :) Ja visst hade det. Oh tack söto, har mailat dig och fick ju sms av dig idag! Så vi ses snart :) puss och kram
justloveyou.blogg.se

2012-07-02 @ 20:04:44
URL: http://Teriksson.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0