SVARAR

2012-06-03 @ 20:28:12


nej jag väger mig för tusende gången inte :) och ja jag har small på byxorna & de sitter faktiskt bra, inte för tight och inte för löst. tack för komplimangen :) men jag förstår inte varför du precis som många andra nojjar över vad som står på vågen och undrar vad jag väger, det spelar fortfarande ingen roll vad som står på den för mig. det handlar om att man ska vara nöjd när man tittar sig i spegeln och att leva hälsosamt :)


Fotspår ♥
Postat av: Klara

Antar från ditt svar att du är nöjd med din kropp, vilket är helt underbart! :) Men kan du inte ge lite tips till oss som har svårt att gilla sin kropp? Hur ska man tänka? Träna? Äta? :)

2012-06-05 @ 07:06:59
Postat av: sara

Haha nja, är inte så nöjd förutom när ni på bloggen är så gulliga & skriver snällt om den :) Blir bara lite trött på allt tjat om vikt hit och dit haha! Jo absolut, det kan jag göra :) Slänger upp ett inlägg idag eller imorgon!

2012-06-05 @ 21:31:22
URL: http://justloveyou.blogg.se/
Postat av: Klara

Okej okej. Tycker att du ska vara supernöjd med din kropp! Ser fram emot ditt svar/inlägg som jag hoppas kommer snart! :)

2012-06-06 @ 22:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0