VAD HAR NI GJORT MED MIN BLOGG?

2012-06-14 @ 23:23:36


Blir tokig på blogg.se som har sabbat i princip hela min design plus gör så att jag bara kan skriva inlägg som ser helt sjuka ut?! Anyway har precis kommit hem från en jättemysig fika med Lisa & Emelie på Robert's. Tack fina tjejer!

Får skriva lite snabbt här om min träning eftersom jag lovade det, även om inlägget kommer bli helt fucked up.
I måndags tränade jag på gymmet, först pw på löpbandet 15 mins uppvärmning och sen en jäkla massa maskiner och övningar nere i gymmet. Man kan ju säga att det gav resultat för nu ser man mina magrutor lite grann ;) Blev även en avslutning med 20 minuter kondition på trappmaskinen. Igår tränade jag på gymmet igen och det var så sent som kl 8 på kvällen. Därför blev det ingen lång träning där heller utan 20 minuter på trappen och sen armar, rygg och mage på maskinerna.

Vet inte riktigt om jag är särskilt duktig på att rekommendera vad folk ska äta, jag käkar skräp en hel del haha. Men jag har insett att jag skulle personligen aldrig kunna gå på en diet och t ex inte äta något bröd överhuvudtaget eller vad det nu är man väljer att utesluta. Då vill jag bara ha det mer. Äter därför både nyttigt och onyttigt, lite vad jag känner för. Men äter absolut inte lika mycket skräp som innan, om man jämför chips nu och då så äter jag det 10 gånger mer sällan än innan! Det enda rätta är dessutom att träna regelbundet och göra av med tillräckligt mycket kalorier för att kunna äta normalt och ändå gå ner i vikt. Det sköna med att träna är dessutom att jag blir beroende efter bara några få gånger på gymmet, sedan får jag abstinens om jag inte tränar och det är ju bra. Då får man mer motivation och inser att man kan och orkar så mycket mer än man tror :)

Har inga fler tips än att träna på & inte vara allt för onyttiga men samtidigt måste man få leva :)

 

 


Fotspår ♥
Postat av: Rebecka S

Kan du inte visa dina magrutor och din kropp, som en liten motivationsbild för oss som inte har kommit riktigt så långt än? ;)

2012-06-15 @ 10:37:55
Postat av: sara

nej det gör jag inte =)

2012-06-15 @ 13:13:28
URL: http://justloveyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0