VILKEN TRÄNING!

2012-06-07 @ 23:57:41


hej på er!

började dagen med en sväng på stan med Michaela som äntligen är hemma från Sthlm :) Sen stack vi för att träna med Malin. Det var afro som var planerat men eftersom vi inte hade kollat upp tiden på nya sommarschemat var vi där en 1 timme och 20 minuter för tidigt! haha, inte visste vi att sommarschemat redan hade börjat på Actic.

Min träning idag bestod av intervallträning på löpbandet + lite pw. Det blev totalt 1,12 mil! Efter det dansade vi afro i en timme. Snacka om bra träning idag!

Min intervallträning innebar att springa jättesnabbt i 1 minut och sedan vila 30 sekunder. Upprepa detta x antal gånger och jag lovar att det blir jobbigt! Anledningen till att intervallträning är bra är att när man tränar går det ut på att chocka kroppen. När man börjar känna att det tar emot, det är då det händer :)

Har kollat bio med Michaela ikväll med, Dark Shadows med Johnny Depp i huvudrollen. Bra film och mysig kväll :)

Nu ska jag sova, dags för pw kl 8 imorgon med fröken carlsson ;)

LOVE / S



Fotspår ♥
Postat av: Klara

Kommer du ihåg på vilken km/h du sprang på när du sprang snabbt? Och stod du helt stilla vid vilan eller gick du långsamt? Och hur länge körde du intervallerna? Haha sorry för massa frågor men är bara nyfiken, hade tänkt köra intervaller i eftermiddag jag med! :) Och så ser jag fram emot ditt inlägg om hur man trivs med sin kropp, tränar och äter också ;)

2012-06-08 @ 09:29:11
Postat av: sara

sv; jag sprang på 12 km/h och sen hoppade jag ut på sidorna i 30 sek så jag stod helt stilla under vilan :) körde detta i 40 mins och sen fortsatte jag powerwalka i 20 minuter. lycka till :)

2012-06-08 @ 11:27:14
URL: http://justloveyou.blogg.se/
Postat av: Michaela

Good work today! Och imorse ;) <3

2012-06-08 @ 14:19:34
Postat av: sara

ja visst var vi duktiga honey! :D <3

2012-06-11 @ 09:14:24
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0