BE SMART, DON'T BE A RETARD

2012-03-12 @ 22:14:14

Huuuah. Lever knappt eftersom vi precis kom hem från gymmet. 50 minuter på löpbandet och sen en massa maskiner för rygg, mage och armar. Innan idag sprang jag och gick i 40 mins men vet i sjutton hur långt det blev eftersom det var utomhus och jag inte hade någon stegräknare. Kommer sova gott i natt iallafall, underbart :D Bjuder på en liten muppbild från gymmet med, ser ut som grodan boll haha! Vi hörs imorgon, nu ska jag slänga mig i sängen och kolla one tree hill :) puss & god natt på er!

/ sariis


image description

Fotspår ♥
Postat av: michaela

min grodanboll! och vi kom hem från gymmet menade du va? annars har vi ett jäkligt bra och nyttigt jobb hahaa :D <3

2012-03-12 @ 23:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0