CAN'T WAIT TO BLOW MY CANDLES OUT

2012-03-23 @ 11:40:32

God morgon alla fina människor :) Vädret är tråkigt och jag är frisk och tankarna springer iväg åt alla håll. Ska åka med mamma och handla tänkte jag. Sen blir det förmodligen en tripp in till stan med Arbana & Michaela :) Hade tänkt gå på Latin Jam med men hur kul är det att gå själv? Eller ah det är ju kul men segt att det slutar kl 6 och jag ska på kalas kl 6 haha. Får helt enkelt ta mig en snabb dusch & titta inom där sen eller något. Ska röra på mig så att någonting vettigt blir gjort iallafall!

LOVE / S




Fotspår ♥
Postat av: Sanna

Tycker definitivt att du ska gå o träna! Tänk på hur bra du kommer må efteråt! :) O lägg gärna upp bild på träningskläderna, dina vanliga kläder med tack! Dina outfitbilder är BÄST!! :)

2012-03-23 @ 12:06:59
Postat av: michaela

Mysigt på stan idag babe! <3 Duktig du är som tränar :D <3

2012-03-23 @ 19:15:51
Postat av: sara

sv sanna; vilken gullig kommentar :) tack så jättemycket!

sv michaela; ja jättemysigt och tack darling! <33

2012-03-28 @ 17:28:54
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0