COOKIE + TAP THE FROG

2012-03-11 @ 23:23:52

ha ha ha. vilken rolig kväll vi har haft. känns som att jag fått världens magsår efter att ha tävlat med michaela på mobilen. Tap The Frog och snacka om att man blir überstressad av det spelet haha! Vi har fått i oss lite ballerinacookies och godis med eftersom det knappt blev något igår :) Det känns dock att jag har fått i mig alldeles för mycket onyttigt de senaste dagarna. Fy faseen, imorgon blir det träning! Ps. Vi gjorde varma ansiktsmasker med, superskönt enligt mig men inte enligt michaela :D

vi hörs av imorgon ♥




Fotspår ♥
Postat av: michaela

tap the frog in my <3 ansiktsmasken var creapy! hahaha :D <3

2012-03-12 @ 18:08:09
Postat av: sara

hahahah! den var SKÖN, inse faktum älsk :D <3

2012-03-12 @ 22:43:38
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0