DESPICABLE ME

2012-03-10 @ 00:14:34

Hej lite sådär mitt i natten. Har precis gått igenom min mail. 369 mail, oh my vilken tid det tog att rensa eller !? Imorgon ska jag träffa en egenföretagare som erbjöd mig att jobba med henne och hennes man. Hm, det lär bli spännande. Men nu ska jag lägga mig, är dödstrött efter en kaotisk dag på jobbet. Fick hjälpa till med rasterna som jag tycker jag har jämt nuförtiden hihi :) Sen hjälpte jag till i caféet och var till och med nere och lagade diskmaskinen som hade sprutat vatten över hela golvet. Stackars Fenja säger jag bara! Sedan vill jag bara säga tuuuuuuuusen tack för alla fina kommentarer om mitt hår :) natti! <3




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0