DIESEL

2012-03-20 @ 20:45:35

Åh, har skitont i huvudet och även ont i halsen. Har ont fastän jag äter pencillin och det är ju inte riktigt normalt va? Anyway imorgon ska jag bara ligga hemma och vila mig. Det kommer inte vara lätt men jag får inte gå ut för det märks att det inte är bra för mig. Får ta och städa här hemma & fixa lite med datorn. Det är ju behövligt och då har jag ju heeeela dagen på mig.

Har jobbat idag och sen var jag i stan en sväng med Michaela. Myselipys på oss! Vi var även inne på Nicco och provade dyra kläder och jag kom till insikt med att linnet jag vill köpa är jävligt snyggt men icke värt 900 kronor så jag lät bli. Och nu är jag nöjdare än någonsin! Vi får väl se om jag hittar något liknande fast billigare, lite längre fram så jag slipper shoppa på ett tag!

ps. i september åker hela Maxi till Tallinn och festar, bor på 4-stjärnigt hotell, får ölprovning på ett bryggeri, gör egen tryffel och får även massa egentid på det fina spa-hotellet :D WOOOHOOOO it's gonna be awesome!




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0