DO IT LIKE YOU

2012-03-14 @ 23:18:48

God kväll allihop! Har precis ritat en massa teckningar som ska användas i minihuset på jobbet. Ska kopiera upp bilderna i massor och sen ska barnen få klippa ut och färglägga dem! Blev Hello Kitty, Hitta Nemo och Spiderman bland annat och jag bara ÄLSKAR att rita. Hade nästan glömt hur kul det var att bara sitta och kladda. 

Innan idag var jag som sagt med Adam i stan och lunchade på Yoss :) Sen satt vi i solen och käkade glass o gick i lite affärer. Sen blev det jobb i caféet till halv 9 ikväll. Imorgon ska Michaela & jag in till stan en sväng innan det är dags för jobb igen... Känner mig lite sliten just nu minsann. Efter jobbet blir det lite quality time med morbror. Nu väntar sängen, sov gott på er :)

LOVE / S




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0